جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
حضور ظریف در برنامه جنجالی «اکسیر»!

آن‌قدر از این طرف جنجال فرزاد حسنی و از آن‌طرف هیاهوی برجام و پول‌های بلوکه‌شده بالا گرفت که اکسیری‌ها تصمیم گرفتند جان کری و محمدجواد ظریف را به برنامه دعوت کنند.
خبرگزاری فارس:  «میرزا قاسمی» نوشت: فرزاد حسنی برای یک شب فرمان برنامه «اکسیر» را به دست وزیر خارجه ینگه دنیا داد تا با همتای آریاییِ خودش وارد یک کش و مکش شود.

کری هر سوالی که از ظریف می‌پرسید، او با قهقهه و اقتدار پاسخش را می‌داد و به مرحله بعد می‌رفت تا اینکه کار کشید به سوال تعیین کننده آخر.

کری گفت: ببین جواد! اگر جواب این سوالمو بدی، 50 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده‌تونو همین الان می‌دم بری حالشو ببری، وگرنه از پول مول خبری یوخ!

ظریف که خیالش راحت بود با اشاره به کری فهماند که هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکند و بجایش سوالش را بپرسد.

کری خیلی سریع پرسید: به نظر تو برجام شبیه کدوم یکی از گزینه‌های زیره؟

1. شبیه باباشه 2. به مادرش کشیده 3. به داییش رفته 4. کرم ضد آفتاب

آقا جواد خنده‌ای کرد و فهمید که آمریکایی‌ها عمدا یک گزینه را به شکل دیگری داده‌اند که راحت جواب را بدهد، پول‌ها را بگیرد و با دست پر به آغوش وطن برگردد؛ پس بی‌معطلی گفت: گزینه چهار!

کری فریاد کشید: آفریییییییییین جواد! تو نابغه‌ای پسر. تو بهترین وزیر خارجه‌ای هستی که من تو عمرم دیدم. زود صندوق پولای بلوکه‌شده جواد جون رو بیارید که کمرش درد می‌کنه و نمی‌تونه زیاد سرپا وایسه.

حالا کری صندوق به دست، جلوی ظریف ایستاده و به او می‌گوید: اون انگشت قشنگه رو بیار جلو، بزن زیر قفل و پولارو بردار برو حالشو ببر.

ظریف آقا که اصلا باورش نمی‌شد به این راحتی‌ها این‌قدر از آمریکایی‌ها امتیاز گرفته باشه، با خنده و اشک شوق، درِ صندوق را باز کرد و...

-زررررررششششششک...!

کری به تمسخر رو به ظریف که مغموم و بهت‌زده ایستاده گفت: یعنی واقعا فکر کردی که ما 50 میلیارد دلار پول بی‌زبون رو همینجوری می‌دیم دستت که بری؟!

 

حضور ظریف در برنامه جنجالی «اکسیر»! +عکس



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: