جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
تعامل با قوای سه گانه از برنامه های مهم مدیریت شهری است

 به گزارش شهرداری نیوز، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تعامل مستمر و تاثیرگذار با سران سه قوه، نهاد ها و سازمان های مختلف  از برنامه های مهم مدیریت شهری بوده و خواهد بود، گفت: شهرداری پایتخت همواره وظیفه خود می داند که درجهت رفع مشکلات مردم و بخصوص شهروندان تهرانی در حوزه های مختلف شهری تعاملات گسترده ای با مسولان نظام اسلامی داشته باشد.  

 

شهرام گیل آبادی افزود: درهمین راستا رفع مشکلات مردم و رسیدگی به خواسته های آنان در 4 سال گذشته با همراهی نمایندگان محترم مجلس نهم شورای اسلامی دستاوردهای قابل توجهی برای مدیریت شهری و حتی قانونگذاران کشورمان داشته است.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته شهرداری پایتخت نشست های مختلفی را با نمایندگان مردم در ساختمان مجلس شورای اسلامی و یا شهرداری تهران برگزار کرده است، تصریح کرد: شب گذشته نیز یکی از همین نشست ها برگزارشد که در آن موارد بسیار مهمی درخصوص دغدغه های مدیریت شهری درخصوص نقش شوراها و شهرداری با توجه به برنامه ششم توسعه و همچنین لایحه مدیریت شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه نظرات مدیران شهرداری تهران در حوزه های مختلف مدیریت شهری به سمع و نظر نمایندگان رسید، خاطرنشان کرد: بدون شک این تعامل با مجلس آینده هم ادامه خواهد داشت.
گیل آبادی عنوان کرد: قطعا در نشست هایی که با منتخبان مردم در مجلس دهم نیز خواهیم داشت به شکل تخصی موضوعات و مشکلات مدیریت شهری در کشور را مورد نقد و  بررسی کارشناسی قرار خواهیم داد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه از شهرداری تهران به عنوان دبیر کلان شهرهای کشور توقع می رود که در جلسات مختلف موضوعات متفاوت شهری  را مطرح کند، گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جلسه انتقال دغدغه های مدیران شهرهای سراسر کشور به نمایندگان مجلس بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: