جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395     
مرگ پیرمرد ۷۰ ساله در خیابان جنت‌آباد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح حادثه شب گذشته در خیابان جنت‌آباد، از مرگ یک پیرمرد بر اثر این سانحه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مراد مرادی با اشاره به وقوع تصادفی در شمال غرب پایتخت که به مرگ یک عابر پیاده انجامید، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 20:50 شب گذشته، وقوع تصادف با عابر پیاده‌ای در خیابان جنت‌آباد شمالی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش شد که به دنبال این حادثه، کارشناسان پلیس راهور در صحنه تصادف حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودروی پرایدی پس از برخورد با پیرمردی حدوداً 70 ساله از صحنه تصادف متواری می‌شود و پیرمرد مقتول نیز به دنبال این سانحه و پس از برخورد با خودروی پراید، به لاین مخالف خیابان و بر روی یک خودروی پژو 405 پرتاب می‌شود.

وی گفت: کارشناسان پلیس پس از بررسی دقیق صحنه تصادف، با مقصر دانستن خودروی پراید، عدم توجه به جلو از سوی راننده این خودرو را عامل اصلی بروز این سانحه عنوان کردند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه تلخ وقوع این سانحه و سوانحی از این دست نشان می‌دهد که قطعاً رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده از پل عابر پیاده و همچنین توجه به رعایت سرعت مطمئنه می‌توانست از بروز چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: