جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395     
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس دولت را مقصر توليد خودروهاي بي كيفيت مي‌داند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر ناكارآمدي توليد كننده هاي داخلي خودرو گفت: خودروسازان به دليل ريخت و پاش هايي كه در سال هاي اخير انجام داده اند، ضرر کرده اند و براي همين به فكر جبران زیان كارهاي اشتباه خود از جيب مردم هستند.

سيد محمد بياتيان افزود: مسئولان به جاي اين كه از چشم خودروسازان به قضيه خودرو و كيفيت و قيمت آن نگاه كنند، باید از چشم مردم به اين قضيه نگاه كنند.

وي با اشاره به اين كه وضعيت خودروهاي داخلي به هيچ عنوان راضي کننده نيستند و مردم، دولت را در این زمینه مقصر مي دانند، اظهار كرد: دولتي كه وزير آن، وكيل مدافع خودروسازاني است كه خودروهاي نامرغوب توليد مي كنند، ديگر هيج اميدي به آن دولت نیست.

بياتيان با بيان اين كه قيمت تمام شده خودرو نصف ميزاني است كه از مردم مي‌گيرند، تصريح كرد: چرا بايد خودروسازان ضررهاي انباشته شده و هزينه هاي مالي غير متعارف خود را از مردم بگيرند؟

نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه اين زیان هاي انباشته شده، حاصل ريخت و پاش ها، سوء مديريت ها و پرداخت هاي كلان خودروسازان بوده، خاطرنشان كرد: قرار نيست هزينه هاي نامتعارف مديران شركت هاي خودروساز و پاداش هاي كلان ایشان از جيب خريداران خودرو پرداخت شده و اين هزينه ها را مردم بپردازند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: