جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 ارديبهشت 1395     
لزوم حمایت دولت از تاکسی داران با پرداخت یارانه

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه خطوط ریلی در کشور گفت: یکی از مهمترین مباحثی که در بخش رونق اقتصادی و همچنین در بخش محیط زیست تأثیرگذار است موضوع توسعه حمل و نقل عمومی می باشد.

دکتر محمد فیروزی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز، تصریح کرد: توسعه این بخش درجهت تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان تأثیربه سزایی دارد و به طور حتم مستلزم دقت ویژه ای از سوی دولت و سازمان های وابسته به آن است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وسعت کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه وسعت کشور بسیار زیاد است بخش حمل و نقل عمومی بین شهری و برون شهری به توسعه و پیشرفت نیاز دارد تا بتوانند بخش محیط زیست را مدیریت نمایند و هم دربخش ریلی به ثبات برسند.

وی در ادامه با اشاره ای به عملکرد دولت نهم در خصوص بحث عمرانی کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجلس نهم به ویژه کمیسیون عمران در این خصوص نگاه ویژه ای داشته است ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی قوانین خوبی در این زمینه وضع نموده و گام های مثبتی برداشته شده که امیدواریم بررسی ها به نتایج مطلوب برسند.

فیروزی اظهار داشت: لازم به ذکر است که این طرح ها در مدت زمان کوتاه به نتیجه نخواهند رسید و می بایست پیگیری و اهمیت ویژه ای وجود داشته باشد تا نتیجه حاصل شود.

وی در خاتمه اذعان داشت: دولت باید در بخش حمل و نقل عمومی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت یارانه از تاکسی داران حمایت نماید و این امر مستلزم یک برنامه اجرایی و حمایتی مطلوب می باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: