جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مرداد 1393     
برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته مهارت و کار آفرینی در بوستان قیطریه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ؛ مدیر کار آفرینی و توانمند سازی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی گفت: به مناسبت هفته مهارت و کار آفرینی ، نمایشگاه دستاورد های کارآفرینان شهر تهران توسط سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از سیزدهم تا نوزدهم مرداد ماه 93 ، در ضلع شمالی بوستان قیطریه برگزار می شود.

حجت پور در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : در این نمایشگاه آخرین دستاورد های حوزه کارآفرینی و کسب و کار ، همچنین فعالیت ها و برنامه های دستگاه های مختلف مشارکت کننده به معرض نمایش در می اید.

وی در ادامه افزود: در حاشیه این نمایشگاه غرفه هایی برای مشاوره به شهروندان _خصوصا با تأکید بر مشاوره جوانان جویای کار و نیز کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستند_ در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند از مشاوره های  کارشناسان مستقر در این غرفه ها استفاده کنند.

حجت پور در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ، ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی ، انتقال تجربیات موفق در این حوزه و نیز از طرفی هم افزایی دستگاه های متولی و مرتبط به حوزه کار آفرینی و معرفی انواع مشاغل و  کسب و کار کوچک خانگی بوده است. در این نمایشگاه 60 غرفه در حوزه فعالیت های مختلف از جمله حوزه رباتیک، صنایع دستی ( چرم _ معرق_ منبت _ کار روی چوب _ حکاکی  روی فلز ) ، شرکت های دانش بنیان ، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و نیز غرفه مخترعان  دایر شده است .

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه همچنین انجمن معلولان و انجمن کوتاه قامتان بلند قد حضور دارند و به ارائه آثار خود پرداخته اند.  

حجت پور در خصوص سازمان ها و تشکل های یاری رسان در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه سازمان ها و موسساتی همچون ؛ " وزارت تعاون ، کار و  رفاه اجتماعی "، "سازمان بهزیستی"، " کمیته امداد" ، "جهاد دانشگاهی" ، " سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور " ، "مرکز هدایت و حمایت از کارآفرینان علمی کشور" ، "نشریات تخصصی حوزه کار آفرینی و کسب و کار "، " دانشکده کار آفرینی " ، "سازمانهای  مردم نهاد " ، " صندوق مهر امام رضا " ، "بانک قرض الحسنه رسالت " ، " اتحادیه صنایع دستی کشور " و " اداره کار آفرینی و اشتغال زندانیان استان تهران " همکاری و مشارکت دارند. 

 حجت پور در خاتمه ضمن قدر دانی از تمام سازمان ها به جهت مشارکت در این برنامه  گفت: این نمایشگاه به میزبانی شهرداری منطقه  1 برگزار شده است و علاقمندان برای بازدید از آن می توانند از ساعت  16 تا 23  به ضلع شمالی بوستان قیطریه مراجعه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: