جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 ارديبهشت 1395     
نصب روزشمار پروژه پل تقی آباد در جنوب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، قائم مقام شهردار تهران در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح تقی آباد در جاده ورامین از نصب تابلوی روزشمار این پروژه تا 30 مهر خبرداد.

 

عیسی شریفی به همراه مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 از روند اجرای پروژه پل تقی آباد بازدید کرد و گفت: این پل روگذر، اولویت دارترین پروژه عمرانی منطقه 20 است که بهره برداری از آن رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

شریفی با تاکید بر اینکه 30 مهرسال جاری، تقاطع غیرهمسطح تقی آباد به بهره برداری می رسد، افزود: به منظور اطمینان خاطر شهروندان نیز تابلوی روزشمار در محل این پروژه نصب می شود.

وی بر رفع معارضین تاسیساتی در مسیر اجرای پروژه تاکید کرد و ادامه داد: معارضین ملکی و فضای سبز نیز با تلاش منطقه 20 تا خرداد برطرف خواهد شد تا روند اجرا تسریع شود.

قائم مقام شهردار تهران همچنین بر احداث کندروهای علائین نیز تاکید کرد و تسریع هر دو پروژه را در یک زمان خواستار شد.

چهارراه تقی آباد به عنوان نقطه ورودی از شهرستان ورامین به منطقه 20 محسوب می شود که مهم ترین گلوگاه ترافیکی شهر تهران در منطقه 20 است  و در ساعات اوج ترافیک، حدود 4 هزار خودرو از این محل عبور می کند.

بازدید میدانی قائم مقام شهردار تهران از روند پیشرفت پروژه عمرانی پل تقی آباد با حضور شهردار منطقه، معاونین و تعدادی از مدیران شهری منطقه 20 انجام شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: