جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 ارديبهشت 1395     
تسهیلات ویژه بازدید از نمایشگاه کتاب در قلب پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، اعزام بیش از بیست کاروان از اقشار مختلف و شهروندان در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در دستور کار شهرداری منطقه شش قرارگرفت.
مانی جعفریان، قائم مقام شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری درسال های اخیر توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشرین بود که راه اندازی و تجهیز شهرآفتاب یکی از نمونه های بارز آن است و منطقه شش نیز درهمین راستا تسهیلات ویژه ای برای شهروندان و گروه های هدف در سطح منطقه در نظر گرفته تا بتوانند از امکانات شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب بهره ببرند.

جعفریان افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه کتاب برنامه ریزی انجام شده برای اعزام بیش از بیست کاروان از اقشار هدف منطقه به نمایشگاه توسط معاونت اجتماعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بافت فرهنگی قلب پایتخت و حضورمراکز دانشگاهی و رسانه ای در سطح منطقه افزود: با همکاری خانه اندیشمندان کاروان ویژه اساتید دانشگاهی برتر و نخبگان در طول زمان برپایی نمایشگاه از مجموعه شهر آفتاب بازدید خواهند کرد و تسهیلات ویژه ای برای این گروه در نظر گرفته شده است؛ همچنین باتوجه به اینکه دفاتر بخش عمده ای از ناشرین در سطح منطقه قرار دارد یکی از کاروان های در نظر گرفته شده ناشرین هستند.

 جعفریان با اشاره به همکاری بسیار نزدیک شورایاری ها و مدیران محلات با منطقه افزود: اولین گروهی که از منطقه شش به همراه مدیران شهری برای بازدید از شهر آفتاب در نمایشگاه کتاب حضور خواهند یافت اعضای شورایاری ها و مدیران محلات خواهند بود که پس از بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه جلسه ی ماهیانه شورایاری ها و مدیران محلات با شهردار منطقه نیز در محل نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

قائم مقام شهرداری منطقه شش گفت: اعضای شورای عالی فرهنگی و ورزشی، سالمندان، ورزشکاران، ائمه جماعات، کارآفرینان، خیرین، فرهیختگان ونخبگان، دانش آموزان ومعلمان، جوانان و شهریاران جوان و.... از جمله مهمانان کاروان های اعزامی شهرداری به نمایشگاه کتاب خواهند بود.

وی در پایان با اشاره به برنامه های جانبی منطقه در نمایشگاه کتاب گفت: یکی از برنامه هایی که معاونت اجتماعی در ایام نمایشگاه برگزار خواهند کرد برپایی گذر فرهنگی به طول یک کیلومتر در نمایشگاه کتاب خواهد بود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: