جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 ارديبهشت 1395     
برنامه حمل و نقل جدید ایالت ویکتوریا اعلام شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دولت ایالت ویکتوریا در استرالیا به تازگی برنامه بودجه 17-2016 خود را اعلام کرده که پروژه های ریلی متعدد را شامل شده و بیش از 3.2 بیلیون دلار استرالیا را به بهبود حمل و نقل عمومی اختصاص می دهد.

طی چهار سال آینده، بخش اعظم این بودجه که در حدود 2.9 بیلیون دلار است صرف ساخت و ساز تونل متروی جدید ملبورن می شود. دولت ایالتی تصمیم گرفته تمام هزینه این پروژه را تقبل کند چرا که فعلا کمک فدرال دریافت نخواهد کرد.

تونل مترو تا سال 2026 تکمیل و افتتاح خواهد شد و این پروژه کمک می کند تا قطارهای بیش تری به شهر وارد شده و از آن خارج شوند.

برای اولین بار مسافران خارجی شمال ملبورن به واسطه پروژه توسعه راه آهن حومه Mernda که بودجه ای 587.7 میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است، به خدمات ریلی دسترسی خواهند داشت. این پروژه شامل 8 کیلومتر مسیری دو خط بین جنوب Morang و Mernda و مراکز نگهداری قطار مازاد است.

قرار است توسعه راه آهن Mernda سال آینده آغاز شده و تا سال 2019 تکمیل شود.

مسیری تک خطی در حومه Hurstbridge نیز دو خطه خواهد شد تا خدمات سریع تر، بیش تر و مطمئن تری برای شمال شرقی ملبورن ارائه شود.

این پروژه 140.2 میلیون دلاری شامل ساخت تونلی جدید در کنار تونل کنونی خواهد بود. نیرو و سیگنالینگ این مسیر نیز ارتقا خواهد یافت. اجرای این پروژه تا قبل از پایان سال جاری آغاز می شود و تا سال 2019 به پایان خواهد رسید.

این بودجه علاوه زیرساخت ها، با بودجه ای 875 میلیون دلاری برای خرید 28 قطار شهری ظرفیت بالا به ارتقای ناوگان حمل و نقل ملبورن نیز توجه دارد.

علاوه بر ملبورن، بودجه ای 1.3 بیلیون دلاری نیز به حمل و نقل بومی با ارتقای زیرساخت ها و 170 سرویس مازاد اختصاص یافته است.

پروژه ای 518 میلیون دلاری نیز برای دو خطه کردن مسیر ملبورن- Ballarat بین پارک Deer و ملتون، پلتفرم های مازاد در ایستگاه های اصلی و پارکینگ های خودرویی بیش تر در دستور کار قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: