جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 ارديبهشت 1395     
راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، گزارش راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران توسط مدیرعامل سازمان نوسازی پایتخت در کمیسیون مشترک شورا، مجلس و دولت ارایه شد.

عبادالله فتح اللهی با بیان اینکه جلسه کمیسیون مشترک شورای اسلامی شهر تهران، مجلس و دولت به ریاست مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی پایتخت برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارشی جامع درخصوص اجرایی شدن مصوبات پیشین این کمیسیون ارایه شد.
وی افزود: همچنین پیرامون تشکیل و راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران که یکی از مهمترین مصوبات جلسه پیشین این کمیسیون بود، گزارشی ارایه و دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این ستاد تشریح شد.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تصریح کرد: درهمین حال  توضیح درخصوص شکل گیری 4 کمیته خدمات و زیرساخت؛ امنیتی و حقوقی؛ توسعه اجتماعی و فرهنگی و مالی و اقتصادی ذیل ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران را  از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
فتح اللهی در پایان گفت: گزارش عملکرد ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در رابطه با تهیه و تدوین بسته های تشویقی نوسازی در حوزه های شهرسازی، مالی و اجتماعی و فرهنگی و همچنین برخی مصوبات کمیته های ستاد بازآفرینی درخصوص رایگان شدن هزینه انشعابات، کاهش هزینه های نظام مهندسی و... از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: