جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 ارديبهشت 1395     
برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان آخرین اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری و کمیته های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، عبداللهی در جلسه ای با حضور نمایندگانی از وزارت ارشاد و مدیران مختلف سازمان زیباسازی گفت: همه تلاش خود را به کار بگیرید تا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که یکی از بزرگترین رویداد ملی فرهنگی کشور محسوب می شود به خوبی برگزار شود.
وی افزود: هماهنگی های لازم برای بازدید شهرداران مناطق و مدیران سازمانها از شهر آفتاب فراهم شود ؛ ضمن اینکه از ظرفیت های موجود مناطق برای دعوت از نخبگان و اساتید و هنرمندان در سطح مناطق 22 گانه برای بازدید از این رویداد مهم فرهنگی فراهم شود.
همچنین در این جلسه سازمان زیباسازی به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات این سازمان در شهر آفتاب نظیر نصب مبلمان شهری، سرویس های بهداشتی و جانمایی آنها ، انجام تبلیغات محیطی سطح محوطه شهر آفتاب و نصب راهنمای مسیر در محوطه شهر آفتاب پرداخت .
در این جلسه نمایندگان وزارت ارشاد زمان ورود بار کتاب ناشران و مسائل و موارد مرتبط با برگزاری نمایشگاه کتاب را مطرح کردند و در ادامه دانشجویان دبیرخانه دانشجویی سازمان زیباسازی نیز به ارائه ایده ها و طرح های خود پرداختند.
در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون مباحث ترافیکی منتهی به شهر آفتاب و محوطه داخلی نمایشگاه، چگونگی سرویس دهی اتوبوس ها برای جابجایی شهروندان به شهر آفتاب و بازگرداندن به نقاط مبدا، آخرین وضع سرویس های بهداشتی، چگونگی روند تکمیل ساختمان آتش نشانی و ابلاغ دستور العمل های پیشگیری در کارگاه های موجود در شهر آفتاب ، وضعیت سوله گمرگ، شناسایی موانع و نقاط ناایمن در شهر آفتاب ، جانمایی مخازن زباله، اختصاص دو سالن به حوزه سازمان ورزش و فرهنگسرای کتاب، جانمایی استیج برای اجرای برنامه های فرهنگی ، تهیه نقشه بروز شهر آفتاب ، متحد الشکل بودن لباس دانشجویان و رانندگان ماشین های برقی و اورهال کردن آنها بحث و بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: