جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مرداد 1393     
به آلمانی هاجواب رددادم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خسرو حیدری درباره ماندگاریش در این تیم و رد پیشنهادات آلمانی گفت: به من دو هفته پیش به طور رسمی از بوندس لیگای دو پیشنهاد شد اما چون دوست دارم امسال یک بار دیگر جام قهرمانی را با استقلال بالای سر ببرم به این پیشنهاد جواب منفی دادم و یک بار دیگر با کمال افتخار در خدمت این باشگاه و هواداران دوست داشتنی آن خواهم بود.

او درباره بازی با راه آهن ادامه داد: بازی خوبی با راه آهن داشتیم اما گل زود هنگامی که خوردیم غافلگیرمان کرد، راه آهن تیم جوان و دونده ای بود که ما را به سختی انداخت.  مطمئن باشید با گذشت زمان ما به مراتب تیم بهتری می شویم. در این دیدار با تعویض های آقای قلعه نویی توانستیم بر بازی مسلط شویم و علاوه بر دو گل، دو موقعیت صد در صد داشتیم و دو ضربه هم به تیرک دروازه زدیم و در نهایت بازی باخته را با برد عوض کردیم.

وی درباره بحث کاپیتانی در استقلال بیان کرد: در مصاحبه گذشته ام گفتم بحث کاپیتانی مهم نیست. مهم موفقییت استقلال است. برای هیچ بازیکنی در استقلال فرقی ندارد که چه کسی بازوبند را می بندد. بحث کاپیتانی در اختیار سرمربی است و او انتخاب می کند. بدون شک تمام هدف بازیکنان پیروزی استقلال است.

مدافع هافبک استقلال درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و من با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان دارم مطمئن هستم امسال استقلال برای قهرمانی می جنگد.

حیدری در پایان درباره دیدار روز جمعه برابر استقلال خوزستان گفت: قطعا بازی سختی​ خواهد بود اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم و دل هواداران استقلال را شاد کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: