جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 ارديبهشت 1395     
سال 94 سالی بحرانی برای صنعت خودرو بود

 

به گزارش گروه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اعلام این 

که سال 94، سالی پر از بحران برای صنعت خودروی ایران بود، گفت: با وجود تمام مسائل و مشکلات و شرایط دشوار

حاکم برخودروسازان، آن روزهای سخت تا حدودی پشت سر گذاشته شده است. 

شهباز حسن پور افزود: امید است در سال جاری شاهد رونق و پیشرفت خودروسازی ایران باشیم و با بهره مندی از ظرفیت بالای تولید در داخل کشور، بتوانیم بخشی از تولیدات خودروسازان را به خارج از کشور نیز صادر کنیم.

وی با اشاره به موانع پیش روی توسعه و پیشرفت صنعت خودرو در ایران، اظهار کرد: در سال های اخیر، این صنعت برای استفاده از تکنولوژی های جدید با مسائل و مشکلات زیادی مواجه بوده که انتظار می رود از طریق همکاری با شرکت های معتبر جهانی و انتقال تکنولوژی آنها به داخل کشور، این عقب ماندگی ها جبران شده و شاهد پیشرفت روزافزون صنعت خودرو باشیم.

حسن پور با بیان این که عدم حمایت از صنعت خودرو از جمله موانع پیشرفت این صنعت است، تصریح کرد: نبود حمایت از تولید خودروهای داخلی، قطعاً به زیان خودروسازان کشور خواهد بود، ضمن این که مصرف بالای سوخت خودروهای داخلی و وجود واسطه گری در بازار خودرو از دیگر مشکلات این صنعت محسوب می شوند.

وی با اعلام این که برای توسعه صنعت خودرو و حمایت از اقتصاد داخلی باید موانع موجود در این زمینه از پیش رو برداشته شده و در راستای کاهش مصرف سوخت خودروهای داخلی تلاش شود، اضافه کرد: در صورتی که اعتماد مردم به خودروسازان جلب شود، بسیاری از مسائل و مشکلات آنها حل و فصل خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که انتظار می رود خودروسازان در بحث ارائه خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت تولیدات خود در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: البته لازم است در این مسیر، دولت و مجلس نیز از صنعت خودرو و خودکفایی این صنعت حمایت کنند.

 

 

   

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: