جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مرداد 1393     
تست مخازن گاز 1300دستگاه اتوبوس گازسوز تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تست مخزن گاز 1300 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و شرکتی پایتخت خبر داد.

پیمان سنندجی با اشاره به اینکه تست مخزن گاز اتوبوس های شرکت واحد شهر تهران از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: از مدت‌ها پيش مديريت شهري خواستار تست مخازن اتوبوس‌هاي گاز سوز بود اما چون اين موضوع مورد پيگيري دستگاه‌هاي ذي‌ربط قرار نگرفت، با وجود اينکه اينکه تست مخازن در حوزه مسووليت‌هاي شهرداري قرار نداشته ، با تایید شورای اسلامی شهر تست مخازن گاز اتوبوس های گازسوز از سوی شهرداری تهران در حال انجام است .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسراني تهران با بيان اينکه 3 هزار دستگاه از اتوبوس‌هاي شهر گاز‌سوز هستند و بايد مخازن آنها تست شود تاکید کرد: تاکنون مخزن گاز بيش از 1300دستگاه اتوبوس تست شده و مخازني که عمر مفيد آنها به اتمام رسيده براي معدوم شدن به اداره کل استاندارد تحويل داده شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد شامل 600دستگاه اتوبوس گاز سوز شرکتی و 700 دستگاه نیز اتوبوس بخش خصوصی است .

به گفته وی روزانه 30 دستگاه اتوبوس گاز سوز را در مرکز خاوران و مرکز دیگری که در جنت‌آباد فعال شده تست می‌کنند.

سنندجی همچنین با تاکید بر اینکه هزینه‌های تست مخازن بستگی به شرایط دارد، افزود: همه هزینه‌ها را شرکت واحد پرداخت می‌کند؛ هرچند از نظر قانون‌گذار این هزینه‌ها بر عهده‌ ما نیست اما برای حفظ امنیت مردم هزینه‌ها را تقبل کرده‌ایم و اگر مخزنی نیاز به تعویض داشته باشد با هزینه سه میلیون تومان مخزن جدید تهیه می شود.



sanandaj.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: