جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر پر تردد شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8، از اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر پر تردد شرق تهران خبر داد.

منصور هنرور با اعلام این مطلب گفت: در راستای تامین رفاه حال شهروندان ، عملیات اصلاح هندسی جهت دور برگردان دو طرفه و دسترسی محلی در معابر پر تردد انجام پذیرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی خط‌کشی در معابر سطح منطقه 8، افزود: خط‌کشی خیابان‌های اصلی برای استفاده بهینه از معابر، تسهیل در حرکت روان وسایل نقلیه و عابران پیاده در خیابان‌های اصلی، عملیات خط‌کشی به مرحله اجرا درآمده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 با اشاره به مناسب سازی گذر گاههای عابر پیاده به ویژه معلولین و سالمندان اظهار داشت: مناسب سازی محدوده منازل معلولین و جانبازان از جمله طرح های اجرایی این معاونت در سال گذشته بود.

هنرور در ادمه عنوان کرد: نصب و بهسازی سیستم های هوشمند کنترل تخلفات،مناسب سازی مبلمان و دسترسی عابر پیاده به ایستگاه حمل و نقل عمومی،،نصب و بهسازی چراغ راهنمایی و رانندگی، نصب پل عابر پیاده و...  از دیگر عملیات های اجرایی در سال 94 در محدوده شرق تهران بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: