جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 ارديبهشت 1395     
شبکه سه سریال رمضانی ندارد

علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی، رحمان سیفی‌آزاد رئیس مرکز امور نمایشی سیما و غلامرضا الماسی مدیرگروه شبکه سه سیما امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه از پشت صحنه سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بازدید کردند.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلفی از جمله اختلاف با رئیس سازمان صدا و سیما، برنامه‌های ماه رمضان، نقدپذیری رسانه ملی و... سخن گفت.

وی در ابتدا درباره بازگشت مجریان ممنوع‌الکار رسانه ملی عنوان کرد: ما در تلاشیم که آزاده نامداری و سایر مجریانی که در تلویزیون مشکلاتی داشتند و این مشکلات بیشتر ناشی از مسائل خارج از تلویزیون بوده است، به تلویزیون باز گردند. تلویزیون برای همه این افراد در حال مذاکره و گفتگو است و تلاش می کنیم مشکلات آمدنشان حل و فصل شود و نامداری هم از جمله افرادی است که تلاش می کنیم تا باز گردد.

معاون سیما اضافه کرد: یکی از سرمایه های تلویزیون، مجریان آن هستند و ما در تلاشیم مجریانی که پیش از این برای اجرا مشکل داشتند، به سیما باز گردند؛ چراکه باید سرمایه های خود را حفظ کنیم.

پورمحمدی درباره شایعاتی که این روزها در فضای مجازی درباره اختلاف او با رئیس سازمان صدا و سیما مطرح می شود، توضیح داد: ما هیچ اختلافی با هم نداریم. من و محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از قبل از سال ۷۰ با یکدیگر دوست هستیم. او رئیس من است و من معاون او هستم و هر کسی در هر سیستمی کار می کند جزوی از آن سیستم است و باید با آن نظام، هماهنگ باشد. اگر هم دیدگاه مخالفی با سیستم وجود داشته باشد باید در روش و کار هماهنگ شود و در نهایت اجزای یک سیستم باید با کل آن هماهنگ باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سریال ها و برنامه های ماه مبارک رمضان اعلام کرد: ما در ماه مبارک رمضان دو سریال داریم برای شبکه های یک و دو که هنوز نام آنها مشخص نیست. این دو سریال از میان سریال های موجود انتخاب می شود.

معاون سیما اضافه کرد: شبکه سه در ماه رمضان سریال ندارد، چون بیشتر فوتبال و والیبال پخش می کند و ماه مبارک رمضان با مسابقات جهانی والیبال و جام ملت های اروپا مصادف است. برنامه «ماه عسل» پخش می شود که آن هم ممکن است به دلیل پخش این مسابقات یک یا ۲ روز روی آنتن نرود.

پورمحمدی همچنین درباره پخش سریال «پادری» که پیش از این قرار بود در ایام نوروز پخش شود، گفت: هرگاه سریال «پادری» آماده شود، به پخش می رسد و ممکن است بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود. همچنین سریال «علی البدل» امکان دارد به پخش در ماه رمضان نرسد.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره نقدپذیری رسانه ملی و اختلاف با رسانه ها عنوان کرد: ما با هیچ رسانه ای اختلاف نداریم و با همه رسانه ها دوست هستیم. من معتقد هستم نقد موجب پیشرفت انسان ها و سازمان صدا و سیما می شود و البته اگر دلسوزانه باشد. نقد با تخریب متفاوت است و اشکالی که اکنون وجود دارد این است که ما نقادی را بلد نیستیم و همچنین آستانه تحملمان در نقدپذیری پایین است.

معاون سیما در پاسخ به خبرنگار دیگری درباره کپی برنامه های صدا و سیما توضیح داد: برنامه هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» در دنیا زیاد است. ما پیش از پخش و تولید برنامه «دورهمی» چند نمونه خارجی آن را دیده بودیم و قرار بود این برنامه، بومی و ایرانی شود و همین کار هم انجام شد. البته برنامه «دورهمی» اشکالاتی دارد که در حال رفع شدن است و امیدواریم بهتر شود.

پورمحمدی در پایان درباره اتفاقات اخیر سازمان صدا و سیما توضیح داد: اخیرا دو نفر از مدیران ستادی ما بازنشسته شدند که به زودی در ۲ یا ۳ روز آینده نام آنها اعلام می شود.

در این بازدید سکانس هایی از سریال «پریا» پخش شد و معاون سیما بیان کرد که ممکن است این سریال یکی از گزینه های پخش در ماه مبارک رمضان باشد.

وی همچنین در سخنانی حسین سهیلی‌زاده و سیروس مقدم را پرکارترین و تندکارترین کارگردانان رسانه ملی عنوان کرد.

سهیلی‌زاده نیز یادآور شد: سیروس مقدم با حدود ۳۰ سریال نفر اول و من با ۲۳ سریال نفر دوم در ساخت سریال در تلویزیون هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: