جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
3دستگاه پل عابر پياده در غرب تهران احداث می شود

به گزارش گروه 22گانه شهرداری نیوز،با هدف ايمن بخشی به تردد شهروندان و کاهش خطر تصادف عابران با خودروهای عبوری 3 دستگاه پل عابر پياده با در غرب تهران احداث می شود.

ولي نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 5 عنوان کرد: به منظور ايمن سازي شبکه بزرگراهي و معابر شهری و جلوگيری از تداخل جريان حرکت وسايل نقليه عبوري با عابرين پياده عمليات نصب 3 دستگاه پل عابر پياده  دربرنامه های سالجاری پیش بینی شده است.

نجاتی  درادامه  با اشاره به اینکه بالاترین تعداد دستگاه های پل عابرپیاده  پایتخت در منطقه5 قراردارد گفت:علیرغم وجود 104دستگاه پل عابرپیاده درسطح منطقه بنا به نیازهای شناسایی شده افزایش پل های عابر در دستور کار قراردارد.

وي با بيان اينکه با نصب پل‌هاي عابر پياده عملکرد معابر شهری و بزرگراهي را افزايش مي‌دهد افزود: طبق بررسي نقاط حادثه خيز و با اولويت معابر پرتردد 3دستگاه پل هوايي عابر پياده در تقاطع ها و بزرگراههاي منطقه نصب می شود.

معاون شهردار منطقه5 ترميم و نگهداري پل های عابر پياده از ديگر فعاليت هاي معاونت حمل و نقل و ترافيک درسالجاری برشمرد وگفت: با توجه  به نقش موثر پل هاي عابر پياده در تردد هاي روزانه شهروندان نورپردازي وايمن سازي پل هاي عابر پياده غرب تهران انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: