جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
بنگتسون دوباره نیمکت نشین می‌شود

ورزش سه: پرسپولیس در تمام پست ها بازیکنان آماده ای در اختیار دارد که توانسته اند این تیم را به صدر جدول برسانند و در قامت مدعی قهرمانی مطرحش کنند. ترافیک به خصوص در خط هافبک و حمله پرسپولیس بیشتر از پست های دیگر به چشم می خورد. به عنوان نمونه در خط هافبک، بازیکن موثری چون احمد نوراللهی روی نیمکت می نشیند تا کامیابی نیا، مسلمان، عالیشاه و فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی بازی کنند و لوزی قدتمند خط هافبک پرسپولیس را تشکیل بدهند.

این ترافیک حالا در خط حمله پرسپولیس نیز وجود دارد. خط حمله ای متشکل از سه مهاجم توانمند که فقط دو تا از آنها می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. طارمی پس از درخشش در دربی و به ثمر رساندن دو گل و ارسال یک پاس گل و البته دریافت یک اخطار از حضور مقابل استقلال اهواز محروم شد تا جری بنگستون و علی علیپور زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل بدهند.

برای بازی مقابل نفت اما هم طارمی برمی گردد و هم علیپور و بنگستون حضور دارند. برانکو مجبور است یکی از این سه مهاجم آماده را روی نیمکت بنشاند و دو تا از آنها را در ترکیب اصلی قرار بدهد. حساب مهدی طارمی از دو مهاجم دیگر جداست. او قطعا در ترکیب اصلی قرار می گیرد اما از بین علیپور و بنگستون یکی باید روی نیمکت بنشیند.

به نظر می رسد با توجه به هماهنگی بالا بین طارمی و علیپور، این دو مهاجم در خط حمله پرسپولیس بازی کنند و جری بنگستون روی نیمکت بنشیند. اتفاقی بعید نیست، حتی پس از دو گلی که بنگستون مقابل استقلال اهواز به ثمر رساند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: