جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
زیرگذر نوساز جوادیه مشکلات مردم را حل کرد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،  16 ماه پیش بود که در یکی از خیابان های جنوب غربی تهران بلدوزری قول پیکر به جان خیابان افتاد و شروع به کند و کاو آن کرد. خیابانی که گرچه یک طرفه بود اما رفت و آمد را از راه آهن به جوادیه برای تردد مردم راحت کرده بود.

حال با گذشت 16 ماه از تخریب خیابان جوادیه ، سرانجام در 16 فروردین ماه 1395 زیرگذر این خیابان با حضور جمعی از مسئولان شهری افتتاح شد. اما هنوز دو هفته ای از افتتاح این زیرگذر نگذشته که سر و صدای اهالی این محله بلند شد. زیرگذری که برخی از مسئولان ادعا داشتند که با افتتاح آن مردم این محله به آسایش خواهند رسید.

امروزه عابران زیر گذر جوادیه برای رفتن به سمت راه آهن با هزار ترس و دلهره تردد می کنند چراکه پیاده رویی لایق آن‌ها ساخته نشده است.

علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تخریب کامل پل قدیمی جوادیه در سال گذشته، بهره‌برداری از زیرگذر جوادیه را سبب رفع مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در پهنه‌های شمالی و جنوبی خطوط راه‌آهن دانست و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه راهگشای ترافیکی، پل قدیمی جوادیه که نه با جنبه‌های زیباشناختی پل کابلی جوادیه هماهنگ بود و نه به دلیل تعارض با طرح توسعه راه آهن ارزش مقاوم‌سازی و بهسازی داشت، جای خود را به زیرگذری ایمن برای تردد خودروها و همچنین رفت و آمد عابران پیاده خواهد داد.

زیرگذر نوساز جوادیه مشکلات مردم را حل کرد

جالب است که معاون شهردار تهران از تردد ایمن عابران از زیرگذر جوادیه خبر می دهد در حالی که مردم و مشاهدات خبرنگار ما گویای مسئله دیگری است!

علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر این عقیده بود که پروژه احداث زیرگذر جوادیه وظیفه برقراری ارتباط میان محلات موجود در پهنه‌های شمالی و جنوبی خطوط راه‌آهن را بر عهده دارد.اما امروزه مردم جوادیه ناراحت از افتتاح زیرگذری هستند که حتی دو خودرو به راحتی نمی توانند در کنار یکدیگر تردد کنند.

این روزها که شهرداری تهران به دنبال ثبت پروژه های بیشتری در کارنامه کاری خود است گویی از برخی مشکلات به وجود آمده در پروژه ها غافل می شود چراکه به قول مردم اهالی جوادیه، پروژه زیرگذر جوادیه بدون برنامه ریزی و مطالعه به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است ؛ قبل از افتتاح زیرگذر جوادیه همه مردم این محله خوشحال بودند که با افتتاح این زیرگذر دیگر نیاز نیست که برای رسیدن به کارهایشان مسیری طولانی را طی کنند اما حال، اوضاع از قبل هم پیچیده تر شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: