جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مرداد 1393     
آلودگی بنزین چالشی مهم برای سلامتی مردم

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تبدیل موضوع کیفیت بنزین و آلودگی آن به چالشی جدی گفت: اگر بنزین تولیدی پتروشیمی ها آلوده بود، چرا آن زمان هیچ واکنشی به این موضوع نشان داده نمی شد؟

دکتر شمس ا... بهمئی افزود: وظیفه همه مسئولان و دستگاه های مسئول این است که از طریق ورود بنزین استاندارد و تقویت فرآیندهای تولید بنزین در پالایشگاه ها، به سمت تولید و توزیع بنزین سالم و پاک در سراسر کشور پیش بروند.

وی با اعلام این که هنوز عده ای سعی می کنند این مسأله که بنزین تولیدی پتروشیمی ها آلوده است را مخفی کنند، تأکید کرد: وضعیت بنزینی که در پالایشگاه ها تولید می شود، مناسب است اما بنزینی که در پتروشیمی ها تولید می شود، مشکل دارد.

مشکل تنفسی 20 هزار خوزستانی به خاطر بنزین پتروشیمی هاست

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این که بنزین تولیدی پتروشیمی ها بیشتر در جنوب کشور توزیع شده بود، گفت:   20 هزار نفر در استان خوزستان به خاطر بنزن بالای موجود در بنزین تولیدی پتروشیمی ها مشکل تنفسی پیدا کرده اند.

بهمئی با بیان این که وظیفه هر دولتی است که از با ارزش ترین منابع کشور یعنی منابع انسانی محافظت کند، اعلام کرد: تولید و توزیع بنزین با کیفیت در سراسر کشور، گام بلندی در این جهت محسوب می شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ضرورت توسعه و تکمیل سریع تر پالایشگاه ها به منظور تأمین بنزین با کیفیت، خاطرنشان کرد: با راه اندازی هر چه سریع تر پالایشگاه های در دست ساخت به ویژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، مشکلات کشور در این زمینه حل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: