جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 فروردين 1395     
تسهیل دسترسی از بزرگراه یادگار‌امام(ره) به خیابان امام‌خمینی(ره)

 به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مسیرهای دسترسی شمال به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1395 زیر روکش آسفالت خواهند رفت.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی از قبیل جدول‌کاری، نصب هندریل و تکمیل قطعات نما، مسیرهای دسترسی شمال به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) آماده اجرای روکش آسفالت شده است و پیش‌بینی می‌شود این عملیات تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری انجام شود.

مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه بهره برداری از مسیرهای دسترسی شمال به شرق و شرق به جنوب تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) نیازمند اجرای عملیات اصلاح هندسی در محل اتصال مسیرهای فوق به خیابان امام خمینی(ره) است، گفت: این عملیات ظرف هفته‌های آینده و متعاقب اخذ مجوز از پلیس راهور آغاز خواهد شد.

گفتنی است بهره‌برداری از رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه یادگارامام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) سبب تسهیل دسترسی بزرگراهی به این معبر مهم حمل و نقلی خواهد شد. گشایش این مسیر همچنین به تخلیه هرچه سریعتر ترافیک از تراز منهای یک بخش طبقاتی بزرگراه یادگار امام(ره) کمک کرده و البته شرایط را برای احداث ادامه مسیر بزرگراه یادگار امام(ره) در تراز منهای یک بیش از پیش فراهم می سازد. لوپ شرق به جنوب تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) نیز سبب تسهیل دسترسی محدوده مرکزی پایتخت به شبکه بزرگراهی شده و پس از تکمیل پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، گزینه ای مناسب برای دسترسی از خیابان امام خمینی(ره) به میدان فتح خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: