جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
برنامه بازسازی سازمان حمل و نقل ریلی شیکاگو برای 2016

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل ریلی شیکاگو (Metra) و شرکای ریلی آن از برنامه آغاز اصلاحات زیرساختی در ایستگاه ها، مسیرها، پل ها و جاده ها به منظور بهبود ایمنی و خدمات مطمئن و مجموعه ای از تعمیرات در سیستم خبر داده اند.

گمان می رود این برنامه ساخت و ساز از این هفته آغاز شده و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا فصل پاییز ادامه یابد.

مدیرعامل و مدیر اجرایی Metra، Don Orseno گفت: "اکنون که فصل بهار از راه رسیده است تصمیم داریم از شرایط آب و هوایی بهترین بهره را برده و اصلاحات را با بودجه محدود خود انجام دهیم. هدف ما برنامه ای تا حد ممکن مقرون به صرفه و با کم ترین میزان تاثیر بر مشتریان است."

بخشی از این برنامه توسط تیم داخلی Metra اجرا می شود که برای انجام تعمیرات در ایستگاه ها و کارهایی جزئی اعزام می شوند. بخش دیگر برنامه توسط سازمان های طرف قرارداد برای پروژه های بزرگ تر انجام خواهد شد.

اکثر کارهای این برنامه در ساعات کم ترددتر و پایان هفته ها انجام خواهد شد. Metra در برخی از این پروژه ها برنامه های ساخت و ساز را برای قطارهایش ارائه خواهد کرد.

این برنامه ها در صورت نیاز کارکنان و یا نزدیک شدن قطار به مسیرهای در دست ساخت ارائه می شوند تا قطارها قبل از رسیدن به محل مورد نظر سرعت خود را کاهش داده یا توقف کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: