جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
گوجه‌فرنگی ۵۰درصد گران شد

خبرگزاری مهر: سید حسین مهاجران از افزایش ۵۰ درصدی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و اظهارداشت: حدود یک هفته است که قیمت این محصول گران شده و در میدان مرکزی به ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان رسیده است.

وی، دلیل این موضوع را کاهش عرضه گوجه فرنگی از مناطقی مانند چابهار، بوشهر و بندرعباس عنوان کرد و گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تولیدات اندیمشک و دزفول وارد بازار خواهد شد و این کمبود را جبران می‌کند.

مهاجران از افزایش ۲۰ درصدی قیمت پرتقال خبر داد و افزود: به تدریج فصل این میوه رو به اتمام و نرخ آن رو به افزایش است، ضمن اینکه درحال حاضر هرکیلوگرم پرتقال از ۲۵۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، گران شدن ۳۰ درصدی قیمت موز را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم موز از ۵۲۰۰ تا ۵۷۰۰ تومان و نوع دیگری از آن از  ۴۷۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

مهاجران با بیان اینکه قیمت پیاز و خیار نیز کاهش یافته است، اظهارداشت: خیار حدود ۵۰ درصد ارزان شده چراکه تولید نوع گلخانه‌ای این محصول زیاد است.

وی، نرخ هرکیلوگرم خیار گلخانه را از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان و نوع رسمی آن را از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم پیاز هم از ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است. ‌



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: