جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
کی‌روش حتما به ایران باز خواهد گشت

خبرگزاری مهر: علی کفاشیان در خصوص دربی ۸۲ پایتخت عنوان کرد: دربی به خوبی برگزار شد. بلیت های مسابقات نیز به خوبی فروش رفت. کیفیت خوبی را در بازی شاهد بودیم و یکی از دربی‌های بسیار عالی بود که برگزار شد.

وی درباره تهدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی عنوان کرد: این موضوع حل شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حق پخش تلویزیونی و نیز پخش اینترنتی مسابقات یادآور شد: برای حق پخش همچنان در حال رایزنی هستیم و با یک شرکت هم درباره پخش اینترنتی وارد مذاکره شده‌ایم.

کفاشیان درباره وضعیت شرکت ایران نوین و مزایده برای تبلیغات محیطی ورزشگاه ها گفت: در این باره خبر ندارم و باید با تاج صحبت کنید. قرارداد ما تمام شد و مزایده برای دو سال آتی برگزار خواهد شد.

از رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده شد که شما در گذشته عدد ۶ را به طرفداری از پرسپولیس نشان دادید، که وی پاسخ داد: نه اصلا اینطور نبوده است. یک بار یک نفر به من گفت عدد ۴ را نشان بدهید که من نمی دانستم منظورش چیست بعد همه از آن عکس گرفتند و گفتند که هوادار یک تیم است!

کفاشیان در خصوص اینکه گفته می شود کی روش تا زمان انتخاب رئیس جدید به ایران نمی آید، عنوان کرد: حال کی روش خوب است و وی به ایران خواهد آمد. ما به شما زمان بازگشت کی روش را خواهیم گفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: