جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
توصیه‌ علی نصیریان به تازه واردهای سینما

خبرگزاری صدا و سیما: علی نصیریان درباره دلایل ماندگاریش در بازیگری افزود: نمی‌توانم چارچوب خاصی در این باره تعریف کنم اما نکته ای که وجود دارد این است که زمان ما و الان تفاوت های زیادی دارد؛ نگاه و هدف ما با امروزی ها فرق داشت و تنها به فکر هنر و پیشرفت در کارمان بودیم و شهرت، پول، تقدیر و جشنواره برایمان معنایی نداشت.

وی ادامه داد: من توصیه خاصی برای جوانانی که به تازگی وارد سینما شده اند ندارم، آن ها وارد این کار شده اند و استعداد این کار را در خود دیده اند، تنها توصیه من این است که کار کنند، کار کنند و کار کنند.

نصیریان گفت: هر زمانی اقتضاعات خاص خود را دارد، در این زمان هم امکاناتی برای جوانان است و با آن باید جلو بروند و ببینند که باید چکار کنند و چه راهی را پیش بگیرند، البته تجربیاتی که ما داریم متفاوت است.

این بازیگر درباره لزوم همکاری بازیگران نسل های مختلف سینما با هم افزود: خوب است این همکاری و همکاری بین پیشکسوتان و بازیگران جوان اتفاق افتاده است و در  بیشتر کارهایی که کرده ایم این نکته رعایت شده است.

نصیریان درباره ستاره شدن بازیگران جوان در سینما گفت: فکر می کنم هر دوره ای استعدادهای خود را دارد و آن افرادی که تلاش می کنند جاودان می شوند.

وی افزود: فقط از مردم تشکر می‌کنم؛ به نظرم مردم پشتوانه کارهای هنری هستند و بینندگان ما مردم هستند و نمایش بدون حضور مردم ارزشی ندارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: