جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
اتمام 60 درصد فعالیتهای عمرانی مرکز جدید معاینه فنی خودرو

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مرکز جدید معاینه فنی خودروی منطقه 19 با اتمام بیش از  نیمی از اقدامات عمرانی امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

شهنام جوادیان معاون فنی و عمران این منطقه با اشاره به اهمیت تکمیل این طرح در راستای دسترسی راحت تر شهروندان به مرکز جدید برای معاینه فنی خودروها گفت: این مرکز که هم اکنون در بلوار شکوفه و داخل بافت مسکونی واقع شده مشکلاتی را برای شهروندان و ترافیک محل ایجاد کرده است که با انتقال آن به محل جدید شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.

وی افزود: مکان جدید که در بزرگراه شقایق جنب بوستان آموزش ترافیک به احداث مرکز معاینه فنی خودرو اختصاص داده شده است تاکنون از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و امیدواریم در نیمه اول سال جاری تکمیل شود.

به گفته جوادیان محوطه مرکز جدید 9150 متر مربع و سوله آن 750 متر مربع مساحت دارد و مجهز به ساختمان اداری (دو طبقه) و نمازخانه است.

وی با اشاره به وجود 4 لاین ورودی در این مرکز ادامه داد: این مرکز در طول روز قابلیت پذیرش نزدیک به 500 خوردور برای تست، معاینه فنی و رفع عیب دارد.

معاون شهردار منطقه همچنین به انجام فعالیتهای عمرانی طرح استقبال از بهار در 251 نقطه از معابر منطقه اشاره کرد و گفت: این فعالیتها شامل لکه گیری هندسی و مرمت نوار حفاری، همسطح سازی دریچه سواره رو و پیاده رو، ترمیم انهار، ترمیم جداول آسیب دیده و پیاده روها بود که تا 20 اسفند به اتمام رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: