جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 فروردين 1395     
آغاز نوسازی و معرفی متقاضیان به بانک جهت نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده در کشور

به گزارش حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی و معرفی متقاضیان به بانک جهت نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده خبر داد و گفت: خوشبختانه این امر از تاریخ 23 فروردین ماه سال جاری آغاز شده است و رانندگان می توانند با مراجعه به شرکت هایی که پروانه هوشمند به رانندگان داده اند معرفی نامه به بانک خود را جهت پذیرش وام 20 میلیون تومانی دریافت نمایند.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به بانک های عامل در حال مشارکت اظهار داشت: هم اکنون بانک ملت و بانک تجارت در حال مشارکت برای پذیرش رانندگان می باشند همچنین بانک پارسیان نیز به دلیل عدم معرفی شعبه خود در سایت ستاد سوخت فعال نشده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 2000 معرفی نامه برای رانندگان صادر شده است .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده خاطرنشان کرد: هم اکنون 11 هزار و 400 نفر در تهران و حدود 60 هزار نفر در کل کشور جهت نوسازی تاکسی فرسوده خود ثبت نام کرده اند.

مظفر در ادامه با اشاره به زمان تحویل این تاکسی ها به رانندگان گفت: با توجه به مراحلی که باید جهت اسقاط تاکسی های فرسوده طی گردد امید است بتوان در نیمه دوم اریبهشت ماه مرحله اول تحویل این تاکسی ها به رانندگان صورت گیرد.

وی با اشاره به مدل خودرو ها درطرح نوسازی ، اولویت نوسازی را با خودروهای پیکان اعلام کرد و تصریح کرد: 45 هزار دستگاه خودرو سمند و 45 هزار دستگاه خودرو پژو در این طرح برای تحویل به رانندگان در نظر گرفته شده که در حال حاضر بالغ بر 80 درصد رانندگان تاکسی پژو ثبت نام کرده اند و ظرفیت آن در حال تکمیل می باشد.

وی در پایان با اشاره به تاکسی های فرسوده باقی مانده در شهر گفت: رانندگان باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و این فرصت را از دست ندهند در صورت عدم ثبت نام این خودروها جریمه و اعمال قانون خواهند شد ، همچنین امید است مردم  در راستای کاهش آلودگی هوا و آلایندگی ها و همچنین کاهش مصرف سوخت مشارکت لازم را داشته باشند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: