جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1395     
سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بجنورد ادغام می‌شود

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد از ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترمینال شهرداری بجنورد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

هادی قربانی گفت: ادغام سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ترمینال شهرداری بجنورد موجب خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان می‌شود و سرویس گیرندگان را از سردرگرمی نجات می‌دهد.

وی افزود: ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترمینال شهرداری به تصویب وزارت کشور رسیده و تمامی استان‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

قربانی گفت: مدیریت واحد، کوچک‌سازی و چابک‌سازی شهرداری بجنورد از جمله اجرای این طرح است که در آینده‌ای نزدیک سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ترمینال شهرداری بجنورد با هم ادغام می‌شوند.

وی اظهار کرد: هم اکنون این طرح در برخی استان‌های کشور در حال اجرا است که به نظر می‌رسد از جمله طرح‌های موفق در استان‌ها است.

قربانی با اعلام خبر تشکیل سازمان بار در بجنورد افزود: هم اکنون ۵۰۰ وانت بار و نیسان در شهرستان بجنورد در راستای تشکیل این سازمان ثبت نام کردند که در آینده‌ای نزدیک این سازمان نیز در بجنورد تشکیل می‌شود.

وی گفت: با تشکیل این سازمان نظارت و مدیریت دقیق و درستی بر وسایل نقلیه‌ای که حمل بار انجام می‌دهند صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد در خصوص اعمال افزایش نرخ کرایه‌ها نیز افزود: بنا بر تصمیمات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی نرخ کرایه‌ها در شهرستان بجنورد ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: با پیگیری‌های سازمان تاکسیرانی بجنورد به شورای شهر مقرر شد افزایش نرخ کرایه پس از انتخاب شهردار بجنورد اعمال شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: