جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 فروردين 1395     
اتمام ساماندهی حمل بار و کالا در مرکز تهران طی نیمه اول سال

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران از شناسایی کامل عاملان حمل بار و کالا و وانت بارها در منطقه 12 خبر داد و گفت: ساماندهی عاملان بار و کالا در قالب شرکت های مجاز طی سال 94 صورت گرفته است .

سیدجعفر تشکری هاشمی تصریح کرد: به منظور شناسایی حاملان بار طرح شناسایی باربران گاری دستی ها نیز طی سال گذشته صورت گرفته، به طوری که از ابتدای مرداد94 تا پایان سال 94 تمامی  حاملان بار با گاری دستی فعال شناسایی شده اند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه مدیریت بار، ساماندهی موتورسیکلت و وانت بار و گاری دستی ها، احداث انبارهای مشترک و تعیین نوع وسیله نقلیه مجاز حمل بار مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: اکنون سکوهای بارگیری در خیابان های مصطفی خمینی،  15 خرداد و خیام با نصب تابلو و خط کشی ها کنترل و مشخص شده اند. به طوری که با استقرار نیروهای شهربان از بارگیری در محدوده های دیگر جلوگیری می شود .

وی با بیان اینکه با استقرار نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران از ابتدای شهریورماه از تردد گاری دستی های غیرمجاز در محدوده بازار ممانعت شده است، تصریح کرد: با نمایندگان صنوف و اتحادیه های بازار توافق شده از ورود گاری 4چرخ به داخل بازار مسقف ممانعت به عمل آید که این اقدام نیز طی سال گذشته اجرایی شده است .

تشکری هاشمی تاکید کرد: نصب تجهیزات هوشمند برای شناسایی حاملان بار در منطقه از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته به مرحله اجرا در آمده است و طی 6 ماه نخست سال جاری ناوگان حمل بار منطقه 12 هم به لحاظ خودرو و هم به لحاظ نیروی انسانی و شرکت های فعال مطابق باراندازها ساماندهی خواهند شد .

به گفته معاون شهردار تهران با مطالعات صورت گرفته در محدوده بازار، 10نقطه شناسایی شده اند که مستعد ایجاد انبارهای مشترک هستند. همچنین سه نمونه کالابر استاندارد نیز تعیین شده که به زودی و با تایید نهایی جایگزین چرخ دستی های فعلی خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: