جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 فروردين 1395     
بیرانوند به پرسپولیس نمی آید

کاپ: علیرضا منصوریان در رابطه با خبر پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغالبه علیرضا بیرانوند برای فصل آینده اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیدم و از آن خوشحال شدم. البته فکر می کنم علیرضا از باشگاه های عربی هم پیشنهادات زیادی دارد اما فعلا باید تمرکزش روی موفقیت نفت باشد. با این حال او در پایان فصل می تواند تصمیم خوبی برای آینده فوتبالش بگیرد که در خارج از ایران فوتبالش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: به بیرانوند گفتم نباید به لیگ های عربی بروی. چون در آنجا نمی توانی خیلی پیشرفت کنی. به او گفتم که باید فقط به اروپا فکر کند البته خودش هم دوست دارد که به اروپا برود. چون می تواند آنجا پیشرفت داشته باشد. فکر می کنم فصل آینده بیرانوند را در یکی از لیگ های ترکیه یا پرتغال خواهیم دید. مطمئنم که او پتانسیل پیشرفت کردن را دارد و می تواند در اروپا هم موفق باشد. 

منصوریان درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی بیان داشت: با توجه به شرایط جدول بازی بسیار سختی برای هر دو تیم در پیش است. واقعا پیش بینی  نتیجه این بازی ممکن نیست. به هر حال من یک استقلالی ام و دوست دارم که تیمم در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید. فکر می کنم چنین اتفاقی دور از دسترس هم نباشد چون مظلومی توانسته در سال های اخیر آمار خوبی از خود در دربی به جای بگذارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: