جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
پل عابر تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با دستغیب مکانیزه شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 9 گفت: پس از احداث بزرگراه یادگار امام (ره) در پهنه جنوبی خیابان آزادی جهت فراهم شدن دسترسی شرقی غربی این شبکه بزرگراهی در تقاطع دستغیب پل عابر ساخته شد و هم اکنون این پل مکانیزه شده است.

حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: در راستای تامین امنیت شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) ، پل عابر پیاده بصورت ساده ، احداث و نصب ولی قابلیت مکانیزه شدن نیز در آن طراحی شد که در حال حاضر این کار انجام شده است.

وی تصریح کرد: منطقه 9 با 32 پل عابر یکی از مناطقی است دارای بیشترین پل در پایتخت بوده و تمامی پل های ناحیه یک این بخش از پایتخت مکانیزه است.

شهردار منطقه 9 با اشاره به فراهم کردن رفاه شهروندان در حین تردد از روی پل های عابر نیز گفت: سیستم روشنایی پل ها به سیستم SMD مجهز شده که هم کم مصرف بوده و هم زیبایی خاصی دارد.

وی ادامه داد: در بخش روشنایی پل های عابر در سطح محدوده خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و با اجرای طرحهای متنوع در این بخش ، به دنبال جلب رضایت شهروندان هستیم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در راستای ارتقا ضریب ایمنی تردد شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی در معابر و محورهای شریانی این بخش از پایتخت ، طرحهای ترافیکی مناسبی در نظر گرفته شده که بتدریج اجرایی می شود.  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: