جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
ارتقای دانش و منزلت مدیریتی زنان از ماموریت های اصلی مجمع بانوان مدیر است

به گزارش شهرداری نیوز،نخستین جلسه هیات امنای مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.

محمدباقر قالیباف طی سخنانی در این جلسه با تاکید بر ضرورت تحلیل روند تاریخی حضور زنان در مسئولیت های مدیرتی، تاکید کرد: ضرورت است با یک نگاه کلی نگر، تحلیل جامعی نسبت به وضعیت بانوان مدیر در کشور وجود داشته باشد تا از این طریق مسیر حرکت در آینده را به خوبی بشناسیم.

شهردار تهران رشد معنوی و مادی بانوان و ارتقای دانش و منزلت مدیریتی آنان در شهرداری تهران به منظور تحقق ماده 102 را یکی از ماموریت های اصلی مجمع بانوان مدیر عنوان کرد و گفت: این مجمع باید در کنار فعالیت های صنفی به جنبه رسالتی خود در حوزه زنان توجه داشته باشد.  از این رو برنامه های مجمع بانوان مدیر باید بر اساس سیاست های کلان و اهداف تنظیم شده و موضوعات غیر صنفی نیز در فرایند کاری مجمع دیده شود.

قالیباف همچنین بر ضرورت برگزاری جلسات فصلی مشترک با مجمع بانوان مدیر تاکید و تصریح کرد: ضروری است در این جلسات خواسته های صنفی بانوان مدیر رصد شده و موضوعات مرتبط با حوزه بانوان نیز آسیب شناسی شود و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همچنین زهرا سادات مشیر، مشاور شهردار تهران در امور بانوان نیز پرداختن به مسایل بانوان را یکی از ضرورت های امروز جامعه عنوان کرد و گفت: اگر زنان نقش خود را به درستی ایفا کنند می توانیم جامعه ای صالح و سالم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم به زنان ارزش دهیم، آن ها نیز می توانند ارزش آفرینی کرده و اقداماتی را انجام دهند که روز به روز انسان را بالانده تر کند.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان شکل گیری مجمع بانوان مدیر را یکی از ضرورت های شهرداری تهران دانست و گفت: مجمع بانوان مدیر در تاریخ 19 اسفند با برگزاری انتخاباتی با حضور 300 نفر عضو از بین مدیران شهرداری تهران آغاز به کار کرد که این فرایند در قالب سیستم نیروی انسانی با کد پرسنلی و حکم افراد به وجود آمده است.

در جریان این جلسه رئیس هیات مدیره مجمع بانوان مدیر به ارایه گزارشی از اهداف و برنامه های این مجمع پرداخت و اعضای هیات امنا نیز به تبادل نظر پیرامون سیاست ها، اهداف و برنامه های آتی مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران پرداختند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: