جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
اعطای بودجه برای نوسازی ناوگان ریلی شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس از اعطای وام 255 میلیون دلاری لایحه نوآوری و بودجه زیرساخت حمل و نقل عمومی (TIFIA) به سازمان حمل و نقل شیکاگو (CTA) برای خرید قطارهای جدید به منظور مدرن سازی یکی از قدیمی ترین و شلوغ ترین سیستم های حمل و نقل در کشور خبر داد.

CTA از این وام برای خرید 490 قطار استفاده خواهد کرد که جایگزین حدود یک سوم از قطارهای قدیمی ناوگان کنونی می شوند. این قطارهای جدید به پاسخ گویی به تقاضای بیش تر برای حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی با جدیدترین تکنولوژی کمک می کنند. مدرن سازی ناوگان ریلی CTA هم چنین باعث بهبود خدمات حمل و نقل و ارائه سواری بهتر و راحت تر برای مسافران خواهد شد. جایگزینی این قطارهای قدیمی با خودروهای پیشرفته تکنولوژیک جدید علاوه بر مزایای فوق برای مسافران، به CTA کمک خواهد کرد تا هزینه های انرژی و نگهداری ناوگان را کاهش دهد.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده قبلا 199 میلیون دلار بودجه را برای پروژه ارتقای خط راه آهن و بازسازی پایانه ریلی و اتوبوسی CTA اختصاص داده بود. در ماه فوریه 2015 نیز وزارت حمل و نقل ایالات از اعطای وام 120 میلیون دلاری برای ارتقای خط Blue Line به منظور بهبود خطوط ریلی و ایستگاه های بین مرکز Loop و فرودگاه بین المللی O’Hare شیکاگو خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: