جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
اختلاف دمای ۳۴ درجه‌ای دو نقطه کشور

خبرگزاری فارس: براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی، امروز برای نواحی مرکزی، دامنه‌های البرز شرقی و مرکزی، زاگرس مرکزی، جنوب شرق و مناطقی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر روز یکشنبه در برخی مناطق نوار شرقی کشور‌ افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد و این شرایط‌ روز دوشنبه در شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

از بعد از ظهر روز یکشنبه با تاثیر موج دیگری از شمال غرب و غرب ابتدا در این مناطق و سپس در روز دوشنبه در دامنه‌های غربی و مرکزی البرز هم شاهد رگبار رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

آسمان استان تهران روز آینده ابری به تدریج نیمه ابری و اوایل شب رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود همچنین روز دوشنبه هفته جاری آسمان تهران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 22 و 12 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان‌های هرمزگان با دمای 32 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور و استان چهارمحال و بختیاری با دمای یک درجه بالای صفر سردترین استان‌‌ کشور است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: