جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
تجهیز ناوگان اتوبوسی شهر هیلزبرو به وای فای

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل منطقه ای هیلزبرو در فلوریدای آمریکا (HART) با یک تامین کننده تکنولوژی به نام United Data Technologies Inc. همکاری می کند تا ناوگان اتوبوسی دارای وای فای را ارائه دهد که روزانه حدود 50 هزار مسافر از آن استفاده می کنند.

در این صورت مسافران این اتوبوس ها می توانند به لطف این همکاری جدید، در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی نیز به اینترنت متصل باشند. HART پیش بینی می کند که افزودن وای فای پرسرعت رایگان به ناوگان 187 اتوبوسی این سازمان به افزایش محبوبیت HART در بین شهروندان کمک می کند که بسیاری از آن ها مسافران همیشگی اتوبوس ها بوده و به دانشگاه می روند.

قرارداد با UDT به منظور تامین اتصال بی سیم کاربران HART به مدت دو ساعت در هر اتوبوس امضا شده است. اگر کاربر بیش از دو ساعت در یک اتوبوس باشد، اتصال اینترنت وی به مدت 15 دقیقه قطع می شود و مجددا برای دو ساعت دیگر در همان اتوبوس فعال می شود. دلیل فنی این 15 دقیقه قطعی، نوع پیکربندی سیستم است.

نصب تجهیزات لازم برای این طرح از ماه فوریه و با سرعتی بالا در ساعات کم تردد آغاز شده و ابتدای برنامه کارت هوشمندی است که HART تصمیم دارد اواخر سال جاری عرضه کند تا مسافران بتوانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود از ناوگان حمل و نقل این سازمان استفاده کنند.

بر اساس گزارشی منتشر شده در سال 2013، تکنولوژی های جدید از جمله وای فای یکی از مزایای رقابتی حمل و نقل عمومی بوده و کمک می کنند تا مسافران حمل و نقل عمومی مشغول باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: