جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
حمایت از کی‌روش به خاطر رفتن کفاشیان است؟

ورزش سه: او حتی به درستی صحبت های کی روش مبنی بر کمبود امکانات اشاره کرد و قول داد در صورت عدم توانمندی فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات به کمک تیم ملی و کی روش خواهد آمد.

پیش تر صحبت های دکتر محمود گودرزی در مورد تیم ملی و کی روش به گونه دیگری بود. از یادمان نرفته است در روزهایی که تیم ملی به خاطر بازی شایسته اش در دیدار با آرژانتین تحسین می شد وزیر ورزش و جوانان گفته بود نتایج تیم ملی در جام جهانی اخیر همانند دوره قبل بوده است.این اواخر که بحث جدایی کی روش از تیم ملی داغ شده بود وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد مربی ای در حد مورینیو به تیم ملی خواهد آورد.

صحبت های او مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان کارفرما است و کی روش کارگر موجب دلخوری سرمربی تیم ملی شده بود، هر چند بعدها دکتر محمود گودرزی به این مسئله اشاره کرد که منظورش از به زبان آوردن این جمله القای کلمه کارگر به کی روش نبوده است.

بگذریم. آنچه که هم اکنون واضح است چرخش 180 درجه ای نگاه وزارت ورزش و جوانان یا بهتر است اذعان کنیم شخص وزیر نسبت به کی روش است. به نظر می رسد این چرخش به خاطر محرز شدن جدایی علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال است.

علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکرده  و حتی اگر به بهانه اساسنامه انتخابات به تاخیر بیافتد علی کفاشیان نمی تواند در انتخابات شرکت کند چون دوره ریاست فدراسیون فوتبال به دو دوره متوالی محدود شده است.

علی کفاشیان به صراحت به این مسئله اشاره کرده بود که اگر مشکل فوتبال اوست می رود تا از این پس از تیم ملی حمایت شود! دکتر محمود گودرزی هم بعد از عدم ثبت نام علی کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از او تشکر کرده بود.

علی کفاشیان به روزهای پایانی تحویل صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به مدیر جدید نزدیک می شود و همزمان با نزدیک شدن به این رخداد نگاه وزارت ورزش و جوانان نسبت به تیم ملی حماینی شده است.

زاویه وزارت ورزش و جوانان با شخص علی کفاشیان به ضرر تیم ملی تمام شد، هم چنین که در گذشته اختلاف نظرهای علی آبادی با محمد دادکان که در نهایت به اخراج رئیس فدراسیون فوتبال انجامید فوتبال کشور را وارد بحران و تعلیق کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: