جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
رفع مشکل بیمه رانندگان تاکسی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی مشکل بیمه رانندگان تاکسی در آستانه حل شدن، است.

رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: یکی از شرکت‌های تعاونی کارگزاری سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته به خاطر اختلاف حساب بین بیمه و شرکت تعاونی حق بیمه آبان، دی، بهمن و اسفند تاکسیرانان را به حساب تامین اجتماعی واریز نکرده است.

وی افزود: البته عدم واریز حق بیمه برای تمام رانندگان تاکسی نبوده و صرفا برخی از رانندگان حق بیمه به حسابشان واریز نشده است.

قاضی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته به دلیل تمدید نکردن دفترچه بیمه رانندگان تاکسی از سوی سازمان تامین اجتماعی مشکلات عدیده‌ای برای رانندگان در ایام نوروز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای احقاق حق رانندگان مسئله را با مراجع قضایی در میان گذاشتیم و امیدواریم مشکل هرچه زودتر حل شود و رانندگان سازمان تامین اجتماعی هم به مراجع قضایی شکایت کرده‌اند که در همین راستا مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی گفت: رانندگان تاکسی برای حل مشکلات فعلا به صورت انفرادی و مستقیم حق بیمه اسفند را به حساب تامین اجتماعی به میزان 50 درصد واریز کنند و میزان 50 درصد سهم دولت نیز واریز می‌شود و در نهایت پس از پیگیری های مراجع قضایی هزینه‌ها به حساب تاکسی‌رانی بر می‌گردد و یا جزء سنوات تاکسی‌رانی در سوابق‌شان لحاظ می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: