جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
شبکه ریلی مصر مدرن می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، راه آهن ملی مصر (ENR) قراردادی را برای مدرن سازی 260 کیلومتر از شبکه ریلی مصر با تکنولوژی پیشرفته برای سیگنالینگ و ارتباطات با شرکت زیمنس امضا کرده است.

این به روز رسانی ها که بخشی از برنامه ای ملی برای مدرن سازی سیستم ریلی مصر است میزان ایمنی سیستم را بالا برده وکمک می کند بیشینه سرعت قطارها در این راه آهن از 140 به 160 کیلومتر افزایش یابد.

سیستم های فنی مرتبط در مسیرهای بین بنها و پورت سعید به سمت شمال شرق و زقازیق و ابوکبیر در شمال قاهره با سیستم های الکترونیکی مدرن کنترل مرکزی زیمنس جایگزین خواهند شد.

مکانزیم ها، تکنولوژی ها و زیرساخت های ارتباطی جدید نیز در مسیرهای این شبکه ریلی تعبیه خواهند شد که شامل حدود 20 ایستگاه می شود. این قرارداد هم چنین شامل مجهز ساختن مرکز کنترل عملکرد واقع در شهر زقازیق می شود. گمان می رود این مسیرها تا سال 2020 تکمیل شوند.

معاون اجرایی حمل و نقل زیمنس در خاورمیانه، Joerg Scheifler گفت: "شبکه ریلی مصر سالانه حدود 500 میلیون مسافر و شش میلیون تن بار را جابه جا می کند و یک شبکه حمل و نقل توانمند و قدرتمند برای پاسخ گویی به رشد سریع جمعیت و صنعت این کشور ضروری است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: