جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
ساماندهی نمایشگاه های خودرو در معابر غربی پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 از اجرای طرح ضربتی برخورد با نمایشگاه داران خودرو و ساماندهی این صنف در منطقه خبر داد.

علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: برای جلوگیری از ایجاد سدمعبر و مسدود کردن محل گذر عابران پیاده و همچنین کاهش آلودگی های زیست محیطی و مزاحمت های صنفی ، طرح ضربتی برخورد با نمایشگاه داران خودرو در نقاط شناسایی شده به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح 2 مرحله ای از اسفند سال گذشته کلید خورد و در ابتدا شناسایی و سپس صدور اخطاریه صورت گرفته و برای نخستین بار نیست که با مزاحمت نمایشگاه داران برخورد می شود ، اما در این طرح این گونه اصناف مزاحم شاهد برخورد جدی تر و اعمال قانون خواهند بود.

معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: با توجه به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها ، اخطارهای متعددی به این گونه واحدهای صنفی مزاحم داده می شود تا نسبت به رفع مزاحمت اقدام کنند و در غیر اینصورت منجر به تعطیلی این اصناف و اعمال جریمه خواهد شد.

کریمی پور با بیان اینکه این طرح ابتدا در محله امامزاده عبدالله (ع) و در خیابان شهید بختیاری ( 30 متری جی سابق ) اجرایی شد نیز تصریح کرد: پارک خودرو در معابر عمومی و پیاده روها ، باعث افزایش مزاحمت و نارضایتی شهروندان شده که با جدیت رسیدگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته ، این طرح از خیابان شهید بختیاری آغاز شده و در نوبت بعدی به سایر خیابان ها از جمله دامپزشکی خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: