جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
نابودی داعش همچنان اولویت اول ماست

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در نشستی با مقامات نظامی این کشور در کاخ سفید گفت: درگیری و جنگ با داعش اگرچه هنوز سخت است اما من مطمئنم که این جنگ به پیروزی ما ختم می‌شود.
 
وی ادامه داد: داعش در حال از دست دادن مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه است و از نظر مالی نیز رو به زوال می‌رود. ما آنها را شکست خواهیم داد.
 
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با کارتر اشتون وزیر دفاع، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش و فرماندهان ضربت آمریکا همچنین به بررسی مجدد استراتژی‌های دفاعی و هزینه‌های نظامی برای مقابله با داعش پرداخت و گفت: این دیدار فرصتی است برای تشکر و قدردانی از اعضای ارتش آمریکا به خاطر اقداماتشان علیه داعش و قربانیان این جنگ.
 
باراک اوباما در ادامه صحبت‌هایش به این مساله اشاره کرد که داعش از ترکیه تا بلژیک فعالیت دارد و همچنان قادر است حملات تروریستی خطرناکی علیه کشورهای مختلف در سراسر جهان انجام دهد. اما اولویت اصلی ما مقابله با این گروه تروریستی است و ما در نهایت می‌توانیم آن را شکست دهیم.
 
رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: ایالات متحده در اروپا و برای مطمئن ساختن متحدانش در ناتو و با توجه به افزایش اقدامات تهاجمی از سوی روسیه در اروپا به تقویت دفاعی خود می‌پردازد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: