جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 فروردين 1395     
تاکسیرانان قشر بی دفاع جامعه اند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز،در حالی که روز گذشته مصوبه افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی برای دومین بار در شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شد، معاون شهردار تهران در حمایت از حقوق رانندگان تاکسی گفت: عدالت نیست اینگونه معیشت رانندگان تاکسی را ماه به ماه به تعویق بیاندازیم .

سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه یکشنبه برای دومین بار افزایش نرخ کرایه های حمل ونقل عمومی در صحن شورای شهر به تصویب رسید و مجددا برای فرمانداری تهران ارسال شد، تصریح کرد: چنانچه فرمانداری این مصوبه را نپذیرد مصوبه به شورای حل اختلاف خواهد رفت.

وی تاکید کرد: وقتی از جانب دولت رانندگان تاکسی هیچ گونه حمایتی نمی شوند، رایانه ای نه به لحاظ سوخت و نه بهبود خودروهای شان دریافت نمی کنند و به نوعی رزق و روزی شان را از جابه جایی مسافران در کف خیابان های شهر تامین می کنند، انصاف نیست ماه به ماه دریافتی شان به تعویق بیفتد .

به گفته تشکری هاشمی افزایش 15درصدی کرایه تاکسی ها معادل نرخ تورم است، این در حالیست که این رقم در شهرهای مختلف مانند اصفهان 20 درصد بوده است.

معاون شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: تا اعلام رسمی رانندگان حق ندارند کرایه های خود را افزایش دهند که البته به طور قطع رانندگان تاکسی این ملاحظه را داشته و دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: