جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 فروردين 1395     
دسترسی به ایستگاه های حمل و نقل عمومی منطقه 20 ایمن شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از اجرای هزار فعالیت در قالب طرح استقبال از بهار 95 برای بهسازی و دسترسی ایمن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی در این منطقه جنوبی خبرداد.

ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: به تدبیر مدیریت شهری و به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان، طرح استقبال از بهار در سه بازه زمانی در روزهای پایانی سال 94 و نخستین روزهای سال جدید به اجرا درآمد و یک هزار و 97 فعالیت اجرایی برای بهسازی و دسترسی ایمن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی در منطقه 20 انجام شد.

ریاضی با اشاره به اینکه ترغیب استفاده از حمل و نقل عمومی همواره از اولویت های اقدامات بوده است، افزود: 880 مورد نصب و تعویض استوانه های ایمنی، 98 مورد نصب و تعویض بشکه های ایمنی و 57 مورد نیز همسطح سازی و پیوستگی گذرگاه های عابر پیاده در ایستگاه های حمل ونقل عمومی انجام شد تا شرایط بهینه خدمات زمینه رضایت شهروندان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ناحیه 7 منطقه 20 در محدوده حریم قرار گرفته است بخشی از فعالیت های انجام شده در روستاهای واقع در این محدوده از جمله غنی آباد، اسلام آباد، زمان آباد، طالب آباد، محمودآباد، طالب آباد اجرا شد تا ساکنان این محدوده نیز از خدمات مدیریت شهری منطقه 20 برخوردار شوند.

ریاضی به بهسازی مسیر و ایستگاه های سامانه اتوبوس تندرو اشاره کرد و ادامه داد: 62 فعالیت در قالب تقویت روشنایی، نصب تابلوی راهنمای مسافر، بهسازی مبلمان و تسهیلات فیزیکی ایستگاه ها و ده ها آیتم دیگر در ایستگاه های خط 9 بی آر تی منطقه 20 نیز انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: خط کشی محوری سرد، مرمت ونصب گاردریل، خط کشی گذر عابرپیاده، شستشو و نظافت تابلوهای هدایت مسیر، اجرای فعالیت های آموزشی در بوستان ترافیک، خدمات رسانی اتوبوس رانی به مسافران در روز طبیعت، آماده باش 4 اکیپ ترافیکی از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار 95 بود که در سه بازه زمانی انجام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: