جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 فروردين 1395     
افزایش کرایه ها تا ابلاغ رسمی مصوبه شورا غیرقانونی است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افزایش کرایه های تاکسی تا زمان ابلاغ رسمی مصوبه شورا غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ؛ در خصوص افزایش کرایه های تاکسی در شهر تهران اظهار داشت: سالیانه نرخ کرایه های تاکسی به صورت لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر ارسال می شود و معمولا سعی می شود نرخ افزایش کرایه ها کمتر از نرخ رسمی تورم کشور باشد.

وی افزود: امسال نیز این اقدام انجام شد و براین مبنا مصوبه افزایش15درصدی کرایه ها تاکسی به شورا ارسال و به تصویب رسید اما متاسفانه فرمانداری تهران در روزهای پایانی سال با این مصوبه مخالفت کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز برای دومین بار اعضای شورا مصوبه افزایش کرایه ها را بررسی و روی عدد 15درصد تاکید کردند و در نهایت همان مصوبه قبلی تصویب شد.

تشکری هاشمی ادامه داد: با توجه به این‌که برخی تاکسی رانان تمام هزینه های مرتبط با شغل‌شان را خودشان تامین می کنند سعی شده این نرخ نزدیک به نرخ تورم باشد تا کیفیت زندگی این قشر جامعه کاسته نشود.

وی بیان کرد: تا زمانی که مصوبه شورای شهر به صورت رسمی ابلاغ نشود تاکسی داران نباید کرایه ها را افزایش دهند و در این صورت با متخلفان برخورد می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: