جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 فروردين 1395     
نیاز جدی متروی واشنگتن به تعمیرات

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات ارشد سازمان حمل و نقل منطقه ای واشنگتن هشدار داده اند که سیستم حمل و نقل ریلی این شهر در چنان وضعیت بحرانی برای تعمیر قرار دارد که ممکن است تمام خطوط ریلی به منظور انجام اقدامات لازم در حدود شش ماه تعطیل شوند.

این امر می تواند باعث ایجاد اختلال در رفت و آمدهای روزانه و بدتر شدن حجم ترافیک در این منطقه شود.

بیانات این مقامات در کنفرانس سطح بالای رهبران محلی منتشر شد که عمق مشکلات مترو را نشان می دهد که پس از انتصاب Paul J. Wiedefeld به عنوان مدیرکل مترو در ماه نوامبر و بررسی های وی در مورد نقص های سیستم ریلی، هر روز بیش تر مشهود می شوند.

تاکنون مترو تعمیرات مترو در نیمه شب ها یا طی تعطیلاتی کوتاه در پایان هفته ها انجام شده است. تنها یک بار در 16 مارس که روزی کاری بود، به خاطر انجام اقدامات امنیتی ضروری تمام سیستم به طور ناگهانی تعطیل شد. این تعطیلی به دستور Wiedefeld انجام شده بود که اکنون به نظر می رسد تستی برای اتفاقی بدتر بوده است.

در حال حاضر تعمیرات مورد نیاز این سیستم در سه ساعت نیمه شب یا آخر هفته ها قابل انجام نیست. بنابراین انجام تعمیرات ضروری می تواند نیازمند تعطیلی کامل خط Blue Line به مدت شش ماه باشد.

البته گفته شده است که هر شش خط مترو به طور کامل یا نیمه تعطیل خواهند شد. خط Red Line کم ترین احتمال تعطیلی را دارد چرا که بخش اعظم تعمیرات آن تا کنون انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: