جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 فروردين 1395     
مدیرعامل شرکت حمل کالا و بار اعلام کرد:
تلاش برای اجرای طرح بیمه موتورسواران

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت حمل کالا و بار(پیک بادپا) از تلاش این شرکت برای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن راکبان پیک بادپا توسط این شرکت خبر داد.

غلامرضا ترابیان با بیان این مطلب افزود: البته این تلاش شرکت پیک بادپا تنها برای تحت پوشش قرار گرفتن راکبان موتورسیکلت‌های پیک بادپا نیست بلکه در نظر داریم تمامی راکبانی که با موتور سیکلت‌های خود اقدام به حمل کالا و بار می‌کنند؛ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند. طبق هماهنگی‌هایی که با مسئولان سازمان تامین اجتماعی داشتیم، پیشنهاد دادیم تا بیمه تامین اجتماعی برای تمامی راکبان موتورسیکلت شهر تهران که در حوزه حمل بار و کالا فعالیت می‌کنند، ایجاد شود.

به گفته وی؛ نظر مسئولان این سازمان مثبت و مساعد بود و در گام نخست درصدد جمع آوری و ورود اطلاعات راکبان به سامانه هستیم و امیدواریم تا اوایل سال 95 این مهم محقق شود.

مدیرعامل پیک بادپا ادامه داد: به همین منظور سایتی را پیش بینی کرده‌ایم که پس از هماهنگی نهایی با تامین اجتماعی به عنوان کارگزار سازمان تامین اجتماعی فراخوان عمومی موتورسیکلت سواران و ثبت نام و اخذ مدرک را انجام خواهیم داد، افزود: منتظر پاسخ نهایی سازمان تامین اجتماعی هستیم.

ترابیان با بیان اینکه متاسفانه راکبان موتورسیکلت با اینکه جابه‌جایی مرسولات پستی، کالا و مسافر را به عنوان یک شغل پیگیری می کردند، اما زیر پوشش بیمه‌ای نبودند؛ تاکید کرد: بیش از 100 هزار موتورسیکلت در تهران تردد دارد که شغل اصلی‌شان محسوب می‌شود، با رایزنی‌هایی که سازمان پیک بادپا با مسئولان تامین اجتماعی انجام داده است، مقرر شده که مشکل بیمه این راکبان حل شود و امیدواریم به زودی شاهد حل مشکل بیمه راکبان باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: