جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 فروردين 1395     
ضرورت تجدید نظر در شیوه مدیریت در صنعت خودرو

 

 به گزارش  گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت :  متاسفانه در سال 94 صنعت خودرو همانند بسیاری از حوزه های اقتصادی ، روزگار خوشی را نداشت و شرایطی در جریان تولید و فروش خودرو حاکم گردید که عملا رضایت بخش نبود.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : چالش هایی که در سال گذشته در صنعت خودرو و صنایع مرتبط با آن بوجود امد متاسفانه بسیاری از صنایع تولیدی همچون قطعه سازان را با مشکلات و نگرانی هایی جدی مواجه کرد که بخش مهمی از آنها به مشکلات صنعت خودرو باز می گشت.

وی ضمن ترسیم افقی روشن برای صنعت خودرو اظهار داشت :  پیش بینی می شود در سال 95 شاهد روزگاری خوش در حوزه خودروسازی باشیم البته دستیابی به روزهای خوب در این صنعت به معنای رفع همه مشکلات صنعت خودرو نیست اما چنانچه برنامه ریزی درست و صحیحی در این صنعت وجود داشته باشد و با  گشایش هایی که در حوزه های بین المللی رخ داده قطعا این صنعت می تواند با شتاب بیشتری نسبت به سایر حوزه های تولیدی و اقتصادی حر کت نموده و گام های بلند و رو به جلویی را بردارد و نهایتا سال جاری شاهد پیشرفت های خوبی در صنعت خودرو کشور باشیم.

وی با اشاره به وجود بازار مشخص در صنعت خودرو اظهار داشت : چنانچه خودروسازان بر اساس سلایق موجود طراحی هایی جدیدی را در این  حوزه ارائه نمایند قطعا می توان به آنچه که مورد هدف صنعت خودرو است به سهولت دست یافت.

وی  در ادامه بر ضرورت تجدید نظر در شیوه مدیریت در صنعت خودرو پرداخت و اظهار داشت : گفت : امروز  تجدید نظر در نحوه مدیریت از ضرورت های کنونی صنعت خودرو است مسلما تغییر در این حوزه  و از سویی جذب سرمایه گذاران و شرکتهای مشابه در راستای مشارکت در ساخت و تولید می تواند موجب خودنمایی و عرض اندام بیشتر خودروسازان نسبت به سایر صنایع  در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری گردیده ، شود.

نماینده بهارستان و رباط کریم در خانه ملت همچنین با توجه  به نام گذاری امسال به اقتصادی مقاومتی ، اقدام و عمل تاکید کرد : آنچه که در این شعار نهفته ،اقدام و عمل بر اساس اصولی است که پیش از این در شعار اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

نکو افزود : در شرایطی که برجام در حال اجراست و از سویی برخی از محدودیت های قبلی برداشته شده ، اقدام و عمل در راستای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در کلیه حوزه های تولیدی و صنعت خودرو ضرورت بیشتری دارد ضمن اینکه در راستای شناسایی نیازهای جامعه و بر اساس رویکرد جدید باید اقدامات جدی تری در این حوزه صورت گیرد.

وی تصریح کرد : در واقع حرکت هایی که در گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته باید امسال بروز و ظهور پیدا کرده و عملا به واقعیت نزدیک شود تا هم  رونق کسب و کار را به دنبال داشته و مشکل اشتغال حل شود و هم اینکه این صنعت بتواند روی پای خود ایستاده و  در راستای رشد اقتصادی و رونق کسب و کار نقش خود را ایفا کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: