جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 13 فروردين 1395     
نقش غلام در مجموعه «شهرزاد» نصفه ماند

بازیگر مجموعه «شهرزاد» از کوتاه شدن نقش خود از 18 قسمت به 4 قسمت و فرازو نشیب های آن گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدرضا آزادفر بازیگر مجموعه «شهرزاد» در خصوص نقش خود بیان کرد: نقش غلام را داشتم که او فردی بود با اخلاق و چهره لوتی گری اما در باطن اینگونه نبود و همان تحلیلی که در شخصیتش وجود داشت مرا جذب  خودش کرد  و من آن را دوست داشتم.

وی بابیان اینکه  متاسفانه  نقش غلام نصف ماند اظهار داشت: شخصیت غلام جزء 10 نقش های اصلی مجموعه «شهرزاد»  بود که به نوبه خودش فراز و نشیب هایی داشت ، من 13 قسمت اول را خواندم زیراکه مابقی هنوز نوشته نشده بود و قرار براین شد تا از قسمت هشتم تا 26 یه ایفای نقش بپردازم اما در طول فیلم برداری این نقش کوتاه و کوتاه تر شد.

آزاد فر افزود: همان اول که  فیلمنامه را خواندم از اینکه "غلام" برای خودش دچار شخصیت است خوشم آمد اما رفته رفته بخاطر کوتاه شدن آن تبدیل به یک تیپ شد و از آن فراز و نشیب‌ها خارج شد.

وی درباره کوتاه شدن نقش خود عنوان کرد: کارگردان این مجموعه  علت این عمل را مشکل در زمان بندی کار دانست و بنا برگفته وی می‌بایست تمام متن‌های حشو و زائد را حذف می‌کردند تا زمان مجموعه «شهرزاد»  به لحاظ ساختاری درست شود.

وی درباره زمان فیلم برداری این اثر بیان کرد: یک سری قبل از عید سال گذشته فیلم برداری کردیم و یک سری دیگر هم به تابستان سال 94 موکول شد که در همین زمان فیلم برداری هم بود که نقش "غلام " کوتاه شد.

کارگردان نمایش «ظفرخوانی موش و گربه» درباره ادامه فعالیت خود در عرصه سینما تصریح کرد: فضا و تجربه خوبی بوده و به لحاظ مالی هم بهتر از تئاتر است زیراکه تئاتر به فضای نامتعارف به خصوص از لحاظ مالی سوق پیداکرده و هیچ کسی هم جوابگوی آن نیست. از طرفی هم بازی در همین قسمت اندک «شهرزاد» مصادف است با دریافتی سه نمایش که هرکدام سه ماه روی صحنه برود و ادامه کار در عرصه سینما هم بستگی به پیشنهادهای بعدی دارد زیراکه متن و نقش خوب برایم حائز اهمیت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: