جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 فروردين 1395     
نمره خودروسازان در سال 94 چند است؟!

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت :  خودروسازان در سال 94 حرکتهای موثری در راستای توسعه کمی و کیفی در صنعت خودرو داشتند که انتظار می رود در سال 95 این روند با توجه به حضور شرکتهای خارجی و آغاز همکاری ها جریان بهتری یابد.

الله وردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : خوشبختانه خودروسازان برنامه تولید و عرضه محصولات جدید را در دستور کار دارند که مسلما با همکاری و مشارکت با شرکتهای خارجی شاهد عرضه محصولات متنوع تری در این صنعت خواهیم بود.

وی تصریح کرد :  امید است حرکتهای روبه رشد و توسعه ای که در سال های گذشته به خصوص سال 94 در صنعت خودرو آغاز گردیده در سال 95 نیز ادامه یابد.

وی افزود : انتظار می رود با مذاکراتی که در راستای همکاری مشترک میان خودروسازان داخلی و شرکتهای معتبر خارجی در ماههای اخیر شکل گرفته ، شاهد حضور جدی تر خودروسازان بزرگ و جهانی در کشور بوده تا در این راستا ضمن در اختیار گرفتن بازار داخل و بازار منطقه ، شاهد اشتغال خوبی نیز در کشور باشیم.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت خودروسازان در سال 94 اظهار داشت  : بر مبنای عملکرد شرکتها و ارزیابی های صورت گرفته ،خودروسازان در سال 94 نمره قبولی گرفتند و این موضوع ناشی از حرکتها و برنامه های خوب صنعت خودرو در سال گذشته بوده است.

دهقانی تصریح کرد : هر چند به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی خودروسازان در سال گذشته با مشکلات زیادی در حوزه تولید و فروش مواجه شدند که خوشبختانه با اجرای برجام بخشی از این تحریم ها لغو گردید اما همچنان مشکلات ناشی از تحریم ها ادامه دارد .

وی افزود : امید است با همکاری هایی که با خودروسازان خارجی در حال شکل گیری است و برداشت کامل تحریم ها ، خودروسازان داخلی به لحاظ تکنولوژی در تولید به روز شوند و محصولات جدید و متنوع و با  قیمت رقابتی را عرضه کنند تا شاهد حضور موثرتر و رقابت تنگاتنگ شرکتهای داخلی در صنعت خودرو جهانی باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: