جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 فروردين 1395     
کدام بازیکنان پرسپولیس به عمان نرفتند؟

خبرگزاری تسنیم: آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به عمان از ساعت 11 صبح امروز در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد و سرخپوشان زیر نظر تنها مربی حاضر در تمرین به فوتبال درون تیمی پرداختند.  
 
* در این تمرین برانکوایوانکویچ به اتفاق دستیاران کرواتش و همچنین کریم باقری و لوکا ماریچ غایب بودند.  
 
* تمامی بازیکنان خط خورده از تیم ملی در تمرین شرکت کردند. محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و سوشا مکانی نفراتی بودند که در لیست نهایی تیم ملی جایی نداشتند و امروز با پرسپولیس تمرین کردند.
 
*  بازیکنان حاضر در تمرین پس از گرم کردن بدن‌های خود در یک سوم از زمین زیر نظر مصطفی قنبرپور فوتبال درون تیمی بازی کردند.
 
* اعضای تیم پرسپولیس در پایان این تمرین راهی هتل المپیک شده و پس از صرف ناهار به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌روند تا با پرواز ساعت 18 عازم عمان شوند.  
 
* کریم باقری، محمد منتظری (آنالیزور تیم)، مرتضی قدیمی‌پور، شهاب زاهدی و حسن شهسواری (عکاس تیم) و همچنین ملی‌پوشان، پرسپولیس را در سفر به عمان همراهی نخواهند کرد. در این بین باقری به خواسته خودش و با اجازه برانکو با پرسپولیس به عمان نمی‌رود. ضمن اینکه مربیان کروات پرسپولیس و همچنین لوکا ماریچ در عمان به اردوی سرخپوشان ملحق خواهند شد.
 
* کاروان پرسپولیس در  عمان 33 نفره خواهد بود و این احتمال وجود دارد که علی‌اکبر طاهری در روزهای آتی به اردوی سرخپوشان در عمان ملحق شود.  



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: