جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 اسفند 1394     
ویژه برنامه های پارک آموزش ترافیک منطقه 4 تهران در نوروز 1395

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: در نوروز 1395 ویژه برنامه های مختلف آموزشی و تفریحی برای بازدید کنندگان از پارک آموزش ترافیک در نظر گرفته شده است.

مهدی اناری با اعلام این خبر گفت: پارک آموزش ترافیک در ایام غیر تعطیل نوروز و در قالب طرح استقبال از بهار و آسمان آبی زمین پاک ازساعت 8 صبح لغایت 16 به صورت رایگان آماده ارائه خدمات آموزشی و تفریحی به بازدید کنندگان و مسافران است.

وی با اشاره به برنامه های پارک آموزش در ایام نوروز گفت: برنامه تفریحی دوچرخه سواری ویژه خانواده ها، آموزش خط سفید به خانواده ها، برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با طرح های جدید گذرگاه های عابر پیاده به کودکان، استفاده کودکان 7-5 سال ازخودروهای شارژی کوچک و آشنایی خانواده ها با پروژه سفیران ترافیک از جمله برنامه های پبش بینی شده در نوروز 95 است.

اناری افزود: برگزاری مسابقه و دوچرخه سواری ویژه کودکان 13- 8 سال، آموزش در کارگاه هنر و خلاقیت و استفاده از کاربرگ ها و انجام بازی های ترافیکی، آموزش وانجام بازی های کامپیوتری به کودکان 13- 8 سال، آشنایی با مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در شهر تهران، آموزش نکات ایمنی مربوط به دوچرخه ودوچرخه سوار به کودکان و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نوروز 95 است.

شایان ذکر است پاک آموزش ترافیک شهرداری منطقه 4 بالاتر از فلکه چهارم تهرانپارس، چهار راه توحید داخل بوستان پلیس شمالی واقع شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: